LA VEU DE MANRESA+COMERÇ -Març 2017-

LA VEU DE MANRESA+COMERÇ -Març 2017-

FIRA FORA STOCKS

El proper diumenge 5 de març durant tot el dia, MANRESA+COMERÇ organitza un any més la FIRA FORA STOCKS, que enguany arriba a la 21a edició.

Primerament, dues pancartes us donaran la benvinguda a les entrades de la ­fira, per donar pas als nombrosos punts de venda. Així, al primer tram trobarem les activitats següents: roba de dona, home, nen, moda íntima, tèxtil per a la llar, bijuteria, articles per la cuina i decoració, papereria, alimentació, calçat. I al segon tram hi trobareu els vehicles d’ocasió.

A la plaça de Crist Rei hi haurà un inflable infantil i un circuit de ponis, atraccions a les quals es podrà accedir amb el 50% de descompte mitjançant uns tiquets que donaran tots els comerços presents.

A la cruïlla del carrer Arquitecte Oms, davant mateix de la biblioteca del Casino, s’instal·larà el punt d’informació de la fi­ra.

Finalment, cal esmentar que durant tot el dia un servei de megafonia amenitzarà la jornada, per tal de gaudir d’una jornada comercial i festiva alhora. Esperem que el temps ens acompanyi, i puguem celebrar, un any més, una reeixida FIRA FORA STOCKS 2017

 

Campanya D’APARADORS CREUATS a Manresa del 20 de març a l’1 d’abril

Crear sorpresa Compartir creativitat Trobar sinergies entre sectors ben diferents Promocionar-se en una altra zona/carrer de la ciutat.

 L’OBJECTIU, aquest tipus de dinamització busca la sinergia i la promoció en el comerç, el contrast de productes i la posada en escena, els quals són els elements principals per a una bona imatge i col·laboració entre els diferents comerços associats.

Amb motiu de la Setmana del Comerç que organitza la Generalitat de Catalunya, nosaltres hi participem organitzant aquesta acció de dinamització i TINDREM UNA MASTERCLASS DE DUES HORES, PER A TOTS ELS PARTICIPANTS, DIRIGIDA PER ANDREU MARCH, IMPORTANT VISUAL MERCHANDISING.

OPINIÓ

Fa poc que moria el reconegut sociòleg polonès Zygmunt Bauman. Ell ha estat qui ha definit la societat actual com a “líquida”, és a dir, molt poc consistent i tremendament canviant. La seva obra fa referència al concepte de modernitat líquida, on l’individu es troba inserit en un escenari cada vegada més global, però sense una identitat fixa; ben al contrari, mal·leable i voluble. I tot succeeix, a mes a més, a gran velocitat, especialment si ho comparem amb èpoques passades. Els comerciants ens trobem, doncs, també en aquest escenari, on sovint no és possible aplicar determinats criteris tradicionals a l’hora de gestionar els nostres negocis. És per això que convé estar atents a les noves tendències de consum i intentar, des de la proximitat i l’arrelament a la ciutat, sortir airosos d’un món molt polièdric. Determinats comportaments i pràctiques, afavorides pels mitjans de comunicació i les noves xarxes socials, impliquen, poc o molt, fer des d’ara les coses d’una altra manera i ser àgils a l’hora de fer canvis relativament ràpids. Avui dia s’imposa en l’imaginari col·lectiu cercar en tot moment les ofertes. Sembla que es compra, a vegades, més pel preu que per la necessitat. A banda que en aquest context s’arriben a fer coses econòmicament i ecològicament inadequades per portar de l’altra banda del planeta productes de poc valor afegit. No serà fàcil reconduir determinades actituds, però nosaltres hem de seguir apostant per vendre bé, de manera sostenible i amb el tracte directe i personal que ens caracteritza.

 

Ús de cookies

Aquest lloc web utiliza cookies tècniques, de personalització i d'anàlisi, pròpies i de tercers, per tal de facilitar la navegació i analitzar-ne les estadístiques d'ús. Si es continua navegant, es considera que se n'accepta la Política de cookies política de cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies