La Veu de Manresa+Comerç -Gener 2018- PRESENTACIÓ DE LA NOVA JUNTA DIRECTIVA DE MANRESA+COMERÇ

La Veu de Manresa+Comerç -Gener 2018- PRESENTACIÓ DE LA NOVA JUNTA DIRECTIVA DE MANRESA+COMERÇ

PRESENTACIÓ DE LA NOVA JUNTA DIRECTIVA DE MANRESA+COMERÇ

El dimarts 19 de desembre es va presentar públicament la nova junta directiva de la nostra entitat durant els propers quatre anys. L’acte va tenir lloc en un espai únic i singular: el saló del pis principal de la modernista i emblemàtica Casa Torrents, coneguda també popularment com Ca la Buresa, per gentilesa del Grup d’Assegurances Santasusana. Francesc Santasusana va ser un magnífic amfitrió i ens obsequià amb una sorpresa de caràcter musical: l’actuació d’Anaïs Vila. A més de la intervenció de la nova presidenta, Tània Infante, que va explicar els principals reptes del seu mandat, vam gaudir de la presència d’Eduard Ramos, consultor empresarial i Co-Active Coach, que ens exhortà a mantenir l’essència i la personalitat dels nostres comerços i apostar alhora per la innovació constant i intel·ligent.

Ens van acompanyar els senyors Pere Casals, president de la Cambra de Comerç de Manresa, i Jaume Arnau, regidor de Comerç de l’Ajuntament de Manresa.

La vetllada va acabar amb un refrigeri i un brindis nadalenc.

La junta directiva 2017-2021 és formada per:

  • Tània Infante, presidenta
  • Antoni Daura, vicepresident
  • Joaquima Borjas, secretària
  • Damià Giménez, tresorer
  • Sílvia Noguera, comptadora
  • Joan Vila, vocal
  • Sebastià Suet, vocal
  • Toni Sala, vocal
  • Toni Martínez, vocal
  • Joan Tomasa, vocal
  • Secretaria tècnica: Montse Sobrevals

OPINIÓ

Fins fa relativament pocs anys, el comportament del client o consumidor era molt més regular i previsible. Efectivament, es movia preferentment en un àmbit geogràfic concret i amb uns interessos força clars i, poc o molt, lineals. I en funció dels seus gustos, interessos i necessitats. Avui dia aquest model s’ha trencat en gran manera. La gent, aprofitant l’extraordinari desenvolupament dels nous sistemes de comunicació, es manté hiperconnectada en tot moment i arreu. A més, té a l’abast una oferta transversal molt àmplia i potent, i navega virtualment per cercar aquell producte que, en un moment donat, considera indispensable.

Davant d’aquest nou escenari, cal que els establiments físics siguem capaços de millorar i complementar l’oferta que es presenta, ara, en uns nous formats. No es tracta de competir-hi aferrissadament, sinó més aviat d’establir pautes diferents i alhora iguals o més atractives que fidelitzin els clients, ja siguin en línia o bé presencialment.

Per aconseguir-ho és indispensable compartir experiències a escala local i sectorial. I assajar alhora noves maneres d’enfocar i renovar el nostre vell –i bell!- ofici. Necessitem, naturalment, la complicitat i la generositat de tots el botiguers per treballar plegats. I, en aquest sentit, la UBIC (Manresa + Comerç) vol seguir sent el punt de trobada i el fòrum ideal dels comerciants manresans.

Ús de cookies

Aquest lloc web utiliza cookies tècniques, de personalització i d'anàlisi, pròpies i de tercers, per tal de facilitar la navegació i analitzar-ne les estadístiques d'ús. Si es continua navegant, es considera que se n'accepta la Política de cookies política de cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies