La Veu de la UBIC -Març 2016-

La Veu de la UBIC -Març 2016-

OPINIÓ

Un any més, l’Ajuntament de Manresa proposa que les entitats de la ciutat presentin projectes a finançar a través d’una partida econòmica específica, i amb la voluntat que siguin els propis ciutadans els qui triïn la proposta que consideren més interessant o necessària. No cal dir que es tracta d’una iniciativa que veiem globalment com a positiva perquè permet una major implicació de tots a l’hora de pensar i d’escollir determinades accions, que tinguin, és clar, unes característiques concretes: ser viables tècnicament, d’un cost assumible, de competència municipal, amb una visió global de ciutat…

Si bé, el pressupost de què es disposa és relativament baix per a una ciutat de les característiques de Manresa, entenem que val, però, la pena participar-hi i mirar d’arranjar i/o millorar algunes coses. És per això que des de la UBIC ens hi hem inscrit novament amb una proposta de millora de la il·luminació dels carrers més cèntrics i comercials, que vam detallar a la notícia principal de “La Veu de la UBIC” anterior.

Segons la normativa corresponent a aquesta nova edició del “Pressupost participatiu”, durant el mes de febrer es farà, per part dels tècnics municipals, la tria dels projectes seleccionats, donant-los a conèixer i exposant-los públicament del 9 al 24 de març. Des de “Manresa + Comerç” confiem que el nostre serà ben considerat i obert, doncs, a la votació de la ciutadania, que es farà presencialment l’1 d’abril al Teatre Conservatori (20 h.),  del 4 al 8 d’abril a l’OAC  o de forma telemàtica de l’1 al 10 d’abril.

Animem, doncs, a tots els comerciants i manresans en general a tenir en consideració i a votar favorablement la nostra idea que contribueix, ens sembla, a una millora substancial de l’ambient del nostre casc urbà.

 

Campanya D'APARADORS CREUATS

Campanya D’APARADORS CREUATS a Manresa del 29 de març al 9 d’abril

  • Crear sorpresa
  • Compartir creativitat
  • Trobar sinergies entre sectors ben diferents
  • Promocionar-se en una altra zona/carrer de la ciutat

L’OBJECTIU, aquest tipus de dinamització busca  la sinèrgia i la promoció en el comerç, el contrast de productes i la posada en escena, els quals són els elements principals per a una bona imatge i col·laboració entre els diferents comerços associats.

Ús de cookies

Aquest lloc web utiliza cookies tècniques, de personalització i d'anàlisi, pròpies i de tercers, per tal de facilitar la navegació i analitzar-ne les estadístiques d'ús. Si es continua navegant, es considera que se n'accepta la Política de cookies política de cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies