Fem un cafè amb… EDUARD RAMOS

Fem un cafè amb… EDUARD RAMOS

FEM UN CAFÈ AMB… EDUARD RAMOS

EMPATIA I RELACIÓ AMB EL CLIENT. COM FIDELITZAR ELS NOSTRES CLIENTS AMB INTERNET

 L’empatia és un dels fonaments de la intel·ligència emocional i intervé en totes les comunicacions interpersonals.  Com ja sabem per experiència, l’empatia és una part fonamental en el procés de la venda presencial.  En aquesta sessió parlarem, doncs, de com podem fer servir l’empatia a l’hora d’acostar-nos més als clients i sobretot, com la podem activar en tots els canals de relació, especialment en els canals de comunicació per Internet, com el correu electrònic, Whatssap, App o xarxes socials.

En el desenvolupament de la sessió veurem els 3 tipus d’empatia que va identificar Daniel Goleman, el principal divulgador de la intel·ligència emocional:

  • l’empatia cognitiva, o com ser capaços de saber com veu les coses l’altra persona.
  • l’empatia emocional, o sentir el que sent el nostre client.
  • i la preocupació empàtica, o simpatia; l’estar disposat a ajudar algú amb una necessitat.

La utilitat és la de descobrir que la gestió dels canals presencials i virtuals ha d’estar orientada a identificar i entendre les necessitats dels clients. Les grans marques a Internet així ho fan. I la bona noticia és que quasi totes les eines ja les tenim a l’abast; només cal superar la por a fer-les servir.

El cafè el farem a la sala Catalunya de la Cambra de Comerç de Manresa (plaça del Mercat, s/n-edifici Can Jorba), el dijous 5 d’abril a les 15.30 h.

Ús de cookies

Aquest lloc web utiliza cookies tècniques, de personalització i d'anàlisi, pròpies i de tercers, per tal de facilitar la navegació i analitzar-ne les estadístiques d'ús. Si es continua navegant, es considera que se n'accepta la Política de cookies política de cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies